Thursday, October 18, 2018

12 روش فوق‌العاده برای خرید بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط ارزان و مناسب هواپیما اولین شیرینی یک سفر لذت بخش است، این که بلیط ارزان هواپیما را از کجا بخریم و چگونه بخریم تاثیر زیادی در کیفیت سفر دارد. این 12 روش فوق العاده به شما کمک می کند، ضروری ترین بلیطها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.
اول: بلیط خودتان را خیلی زودتر از سفر رزرو نکنید، در سال 2018 زندگی می کنید. کافیست موبایل خودتان را بردارید، دهها آژانس گردشگری و فروش بلیط اینترنتی در چند سانتی متری شماست. بلیطهایی که خیلی زود خریداری می‌شوند نه تنها گران هستند، فروشنده به شما تخفیف کمتری خواهد داد.
دوم: روزهای خاص را فراموش کنید، در کشور ما همه مردم با هم تعطیل هستند، همه با هم مسافرت می روند همین موضوع باعث می شود که بلیطها در زمانهای خاص قیمت‌های گاها تا چندید برابر داشته باشند. روزهای خاص قیمت بلیطها را افزایش می دهد. ترجیجا سعی کنید در این روزها سفر نکنید اگر کمی هوشمندانه سفر کنید دقیقا در پایان روزهای خاص قیمت های بلیط فوق العاده پائین است. مثلا روز بعد از تعطیلات سال نو و ..
سوم: شهرهای خاص را فراموش کنید، گفتم که ایرانیان عادت دارند همه باهم مسافرت بروند، جالبتر این که عادت دارند همه باهم به شهرخاصی بروند. قرار است سفر کنید و لذت ببرید. پس شهر ی را انتخاب کنید که کمتر خاص باشد. این موضوع در تهیه کردن قیمت بلیط شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.
چهارم: ‌اول‌ها و آخرها را ترجیحا از برنامه سفرتان حدف کنید. اول هفته و آخر هفته بلیطها کمی گرانتر است. اول ماه و آخر ماه هم همین طور، اول فصل و آخر فصل هم همین طور، اول سال و آخر سال هم همین طور این اول و آخرها فقط و فقط هزینه شما را افزایش می دهد.
پنجم: بلیط های چارتر بخرید. این نوع بلیطها به دلیل ماهیت از قبل برنامه ریزی شده احتما لغو کمتری دارد، طرف قرارداد هواپیمایی هم در قبال کل پرواز متعهد به پر کردن فضاست به همین دلیل روی قیمت ریسک نمی کند. خصوصا در پایان کار
ششم: تور و بلیطهای لحظه آخری را در نظر داشته باشید. بلیط های لحظه آخری همه قیمت پائین تری دارند مگر این که در روز خاص متقاضی سفر به مقصد خاصی باشید. بلیط های لحظه آخر معمولا در گروه ازارن ترین بلیط ها هستند. سرویس های آنلاین زیاد در حال حاضر فرشنده تورها لحظه آخری هستند.
هفتم: قیمت را قبل از خرید چک کنید. کافیست یک اپلیکیشن خرید بلیط روی تلفن همراه خودتان نصب کنید یا یک وب‌سایت معتبر را عضو شوید. به آسانی آخرین قیمت‌ها در دسترس شماست . این مقایسه به شما کمک می کند به ارزانترین بلیط ممکن در هر زمان دسترسی داشته باشید.
هشتم: پروازهای چند فرودگاهی را به لحاظ قیمت به دقت ارزیابی کنید، گاهی یک پروز دارای دو یا سه فرودگاه تا مقصد است. می توانید سفر خودتان را بین دو یا سه فرودگاه با چند بلیط متفاوت تقسیم کنید، اگر چه این تکنیک برای پروازهای خارجی بین قاره ای بیشتر کاربرد دارد.
نهم: انتخاب های خودتان را افزایش دهید. این انتخاب می توند از تعدد شرکت‌های هواپیمایی و در مجموع سرویس‌های اصلی فروش بلیط اینترنتی آغاز شود. بنابراین از برنامه یا وب سایتی استفاده کنید که بیشترین پوشش فروش بلیط را از شرکت های مختلف داشته باشد. کافیست یک اپلیکیشن یا سایت جامع را استفاده کنید تا بتوانید همه موارد قیمت، امکانات و زمان سفر را به یکدیگر مقایسه کند.
دهم: در پروازهای کوتاه از خرید بلیطهای گران خودداری کنید. نیازی نیست در یک پرواز کمتر از دو ساعت بلیط کلاس A خرید کنید. آنقدر فرصت نیست تا از گزینه های خدماتی جانبی مثل غذا و کیفیت صندلی و .. که قیمت بلیط را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد استفاده کنید.
یازدهم: از میزان هزنیه حمل بار هواپیمایی که از آن بلیط خریداری می کنید مطلع باشید، گاهی این هزینه قیمت بلیط شما را تا چندین برابر افزایش می دهد خصوصا در بلیط های چارتر این شرایط بسیار اهمیت دارد. حتی المقدور از بردن لواز اضافه خودداری کنید تا در صورت بازگشت از سفر میزان بار شما به شدت افزایش نیابد.
دوازدهم: هر سفری ممکن است لغو شود یا جایگزین گردد. از شرکت یا سایت هایی بلیط آنلاین خریداری کنید که در صورت لغ سفر کمترین جریمه را برای شما در نظر بگیرند. این موضوع اهمیت زیادی در کاهش هزنیه های سفر شما دارد. قبل از خرید بلیط این مورد را از شرکت مربوطه چک کنید.

با مراجعه به سایت شاتل هوایی به فضا ما را در جهت میدان دادن به اطرافیان و همه افراد موفق یاری کنید و در کنار ما از همه دوستان احوال برسی بکنید.

No comments:

Post a Comment