Saturday, July 28, 2018

بلیط هواپیما مسکو و گشت‌و‌گذار در پارک هنر موزئون

پارک هنر موزئون یکی از مکان‌های جالب و جذاب در روسیه است که تنها با یک‌بار خرید بلیط هواپیما مسکو و بازدید از این پارک شیفته آن خواهید شد. این پارک به خوبی و به‌طور ماهرانه‌ای گذشته شوروی را با زندگی مدرن و امروزی مسکو ترکیب کرده است و نه‌تنها گردشگران بلکه افراد محلی را نیز به خود جذب می‌کند. در این پارک می‌توانید علاوه بر لذت بردن از مجسمه‌ها و آثار موجود در آن با قدم زدن در فضای پارک از طبیعت زیبایش نیز بهره‌مند شوید.
پارک هنر موزئون
پارک هنر موزئون یکی از مکان‌های جالب و جذاب در روسیه است که تنها با یک‌بار بلیط هواپیما لحظه آخری مسکو و بازدید از این پارک شیفته آن خواهید شد. این پارک به خوبی و به‌طور ماهرانه‌ای گذشته شوروی را با زندگی مدرن و امروزی مسکو ترکیب کرده است و نه‌تنها گردشگران بلکه افراد محلی را نیز به خود جذب می‌کند. در این پارک می‌توانید علاوه بر لذت بردن از مجسمه‌ها و آثار موجود در آن با قدم زدن در فضای پارک از طبیعت زیبایش نیز بهره‌مند شوید.


ایده اولیه
ایده اولیه ایجاد چنین پارکی در مکان فعلی برای اولین بار توسط وزیر فرهنگ شوروی، کاترینا فورتسوا (Ekaterina Furtseva) مطرح شد. این پروژه در سال 1970 با ساخت خانه مرکزی هنرمندان و ساختمان جدید گالری ترتیاکوف کلید خورد. طرح مدرن پارک موزئون را می‌توانید با  قیمت بلیط هواپیمامسکو بازدید کرده و سفر بسیار دل‌چسبی را برای خود رقم بزنید.
ایجاد موزه
 پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، بناها و آثار بسیاری از آن دوران از بین رفت. همین انگیزه‌ای شد برای ایجاد یک موزه در فضای باز؛ محیط وسیعی از باغی در نزدیکی خانه مرکزی هنرمندان در کریمسکی وال (Krymsky Val) که مقصد بسیار مناسب و عالی‌ برای خریداران بلیط هواپیما مسکو محسوب می‌شود.
بناهای پارک
بناهای متعددی برای رهبران شوروی همانند ولادمییر لنین، جوزف استالین، یاکوف سوردلوف، میخائیل کالینین و بسیاری دیگر، در این پارک جمع آوری شده‌اند. امروزه موزئون پارکی بی‌نظیر در مسکو است که در این مجموعه می‌توانید شاهکارهای مجسمه‌سازی اساتید مجسمه‌سازی را از نزدیک ببینید. به‌ویژه مجسمه‌های بزرگداشت پنجاهمین سالگرد پیروزی جنگ بزرگ میهنی، دویستمین سالگرد الکساندر پوشکین، مجسمه‌های گروهی که یادآور قربانیان سرکوب‌های استالین هستند نیز به این مجموعه افزوده شده که با خرید بلیط هواپیما مسکو می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.
محیط پارک
با خرید بلیط ارزان هواپیما مسکو متوجه بزرگی این پارک خواهید شد. باید بگوییم که این پارک زیبا و دیدنی فضایی 24 هکتاری را در بر گرفته است. طرح پارک، بزرگ و به خوبی طراحی و برنامه ریزی شده است. این پارک در امتداد رودخانه موسکوا در منطقه گاردن رینگ ادامه پیدا می‌کند.

ورودی‌ها
به‌طور کلی باید گفت که این پارک هنر دارای 5 ورودی در نزدیکی کریمسکی وال (Krymsky Val)، مارونوسکی (Maronovsky)، و خیابان‌های فرعی گلاتوینسکی (Golutvinsky) سوم قرار دارند. و شما می‌توانید از هر مسیری که برایتان راحت‌تر و نزدیک‌تر است به این پارک زیبا دسترسی پیدا کنید.
جاذبه‌های نزدیک
اگر با خرید بلیط هواپیما مسکو از این پارک بازدید کردید و وقت اضافی برای بازدید از دیگر جاذبه‌ها را داشتید به شما پیشنهاد می‌کنیم از جاذبه‌های نزدیک این پارک نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه‌ها که می‌توانید با صرف کوتاه‌ترین زمان از پارک به آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توان پارک گورکی، خانه مرکزی هنرمندان مسکو، و گالری ترتیاکوف را نام برد که با خرید بلیط هواپیما مسکو می‌توانید از آن‌ها بازدید به عمل آورید.
موضوع پارک
پارک موزئون، پارکی موضوعی است و تمرکز آن بر هنر مجسمه‌سازی می‌باشد. در مجموع مجسمه‌های موجود در این پارک به بیش از 700 عدد می‌رسد. مجسمه‌ها انواع مختلفی دارند، از کلاسیک گرفته تا پست مدرن و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما مسکو انواع این مجسمه‌ها را در این پارک زیبا بیابید. این مجسمه‌های بی‌نظیر که برخی از آن‌ها نسبت به بقیه مشهورتر هستند به خوبی با طبیعت و فضای باز پارک خو گرفته و منظره‌ای زیبا و بی‌نظیر خلق کرده‌اند که می‌توانید در آن تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید.



No comments:

Post a Comment