Saturday, July 28, 2018

بلیط هواپیما آلمان و بازدید هیجان‌انگیز از پل‌های شیطانی

اگر جزو آن دسته از افرادی می‌باشید که عاشق کشف مکان‌های عجیب‌وغریب در جهان هستید، حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید چراکه قصد داریم شما را با مقاصدی آشنا کنیم که حتی نامشان شما را به هیجان وا می‌دارد. در ادامه پل‌هایی معرفی شده‌اند که بهترین مقاصد برای بازدید در جهان به‌حساب آمده و به پل‌های شیطانی در جهان معروف هستند.

بازدید از پل‌هایی که پل‌های شیطانی در جهان نام گرفته‌اند
اگر جزو آن دسته از افرادی می‌باشید که عاشق کشف مکان‌های عجیب‌وغریب در جهان هستید، حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید چراکه قصد داریم شما را با مقاصدی آشنا کنیم که حتی نامشان شما را به هیجان وا می‌دارد. در ادامه پل‌هایی معرفی شده‌اند که بهترین مقاصد برای بازدید در جهان به‌حساب آمده و به پل‌های شیطانی در جهان معروف هستند.
پل The Sachsenhäuser در فرانکفورت
دو طاق در میان این پل وجود دارد که از قسمت بالا بخشی از آن توسط چوب به هم متصل شده است. به این دلیل که در زمان جنگ به‌راحتی و بدون نیاز به انفجار از یکدیگر جدا شوند.
افسانه‌ای در رابطه با این پل وجود دارد که چنین نقل می‌کند:
با سازنده این پل توافق شده بود تا در تاریخ معینی ساخت پل را به اتمام رسانیده باشد. زمان گذشت و به تاریخی که معین کرده بودند، چند روزی بیشتر نمانده بود و سازنده ساخت پل را در عرض دو روز غیرممکن می‌دانست. به همین دلیل از ترسش به شیطان رو آورد و از او کمک خواست. شیطان ساخت پل را در عرض یک شب قبول کرد اما از سازنده خواست در مقابل این کار، اولین موجود زنده‌ای که از روی پل عبور می‌کند را به او تحویل دهد. توافق میان آن دو صورت گرفت و شب‌هنگام در تاریکی، شیطان پل را ساخت و هیچ‌کس چگونگی ساخت پل را ندید. در نیمی از روز، سازنده خروسی را از روی پل عبور داد تا که به‌عنوان اولین موجود زنده، آن را تحویل شیطان بدهد. شیطان که انتظار روح آدمی را داشت و فریب سازنده را خورده بود، خشمگین شد. خروس را گرفت، تکه‌تکه‌اش کرد و آن را به روی پل پرتاب کرد. با این کار، دو سوراخ به روی پل به وجود آمد که در حال حاضر نیز، هیچ مرمت و تعمیری نتوانسته برای بستن آن سوراخ‌ها کارساز باشد و در صورت مرمت آن، شب بعدی سوراخ‌ها دوباره پدیدار می‌شوند. برای بازدید از این پل اسرار‌آمیز می‌توانید سایت معتبر خرید بلیط هواپیما فرانکفورت را خریداری کرده و از نزدیک شاهد شگفتی آن باشید. از طرفی خواهید دید که یک خروس طلایی به روی میله آهنی به‌عنوان نماد پل بنا شده است.

پل شیطانی در Kirkby، انگلستان
گردشگرانی که خرید بلیط هواپیما خارجی انگلستان خریداری می‌کنند، معمولاً در لیست برنامه‌هایشان بازدید از پل شیطانی موجود در Kirkby قرار دارد. پل شیطان در انگلستان ساختار زیبایی دارد و از سه طاق ساخته شده است . داستان این پل نیز چنین بیان شده‌اند که زن فقیری صاحب گاوی بود. این گاو در گذر از رودخانه راهش را گم کرده بود و موقع دوشیدن شیر به خانه برنگشته بود. زن فقیر به دنبال گاوش رفته ولی هنگامی‌که با رودخانه خروشان مواجه شده، بسیار نگران و مضطرب شده بود. شوهر زن فقیر و گاو که در آن سوی رودخانه قرار داشت شاهد بود که زن نمی‌تواند از میان آب‌های خروشان عبور کند. ناگهان شیطان در قالب انسان نزد زن فقیر ظاهر می‌شود و با او توافق می‌کند تا در برابر ساخت پل از این سوی رودخانه تا آن‌سو، اولین جانداری که از آن عبور کند را به او تحویل دهد.
موافقت صورت گرفت و شب‌هنگام شیطان پل را ساخت و به اتمام رساند. زن فقیر نگران قربانی شدن شوهرش و یا خودش بود. او لقمه‌ای درست کرد و به همراه سگی به سمت پل رفت. او لقمه را به روی پل انداخت و سگ به دنبال لقمه به روی پل رفت و از آن عبور کرد. شیطان از این‌که فریب خورده بود غضبناک شد و فریاد بلندی کشید. فریادش همچون زمین‌لرزه همه جا را به لرزه درآورد و مردم برای دانستن علت این تکان و ویرانی به سمت رودخانه رفتند و زن را به همراه شوهر و گاوش دیدند که از رودخانه عبور می‌‌کردند.

پل شیطانی در کلیسایKent ، انگلستان
جک کنت (Jack Kent) و شیطان یک‌شب تصمیم گرفتند پلی را بسازند و اولین جانداری که از روی آن عبور کند، جایزه شیطان باشد. بعد از آن‌که سریعاً پل را ساختند و تمام شد، جک استخوانی را به روی پل انداخت و سگ بیچاره به دنبال آن رفت. به این صورت، سگ تنها جایزه‌ای بود که در مقابل آن همه تلاش نصیب شیطان می‌شد.
پل و کلیسای Bamberg در آلمان
قطعاً یکی از پل‌های زیبایی که در صورت خرید قیمت بلیط هواپیما آلمان و سفر به بامبرگ باید بازدید کنید، کلیسا و پل بامبرگ است. داستان نقل شده درباره این پل چنین است که یک سازنده ماهر با کارگر زبردستش بر سر ساخت برج کلیسای بامبرگ و پل بامبرگ شرط‌بندی کردند که چه کسی قادر خواهد بود ساخت و سازش را سریع‌تر به پایان برساند. زمانی‌که سازنده ماهر چیزی تا تمام کردن کارش نمانده بود، کارگرش در ساخت پل بامبرگ خیلی عقب مانده بود. ازاین‌رو، با شیطان پیمان بست تا پل را یک‌شبه برایش بسازد و او نیز در مقابل، اولین موجود جانداری که از روی پل عبور کند را به او تحویل خواهد داد. شیطان پل را در عرض یک‌شب ساخت. اما زمانی که کارگر به جای انسان، خروسی را از روی پل برای اولین بار عبور داد، شیطان خشمگین شد و خروس را کشت. سازنده ماهر و استاد نیز نتوانست اتمام ساخت‌وساز زودهنگام کارگرش را بپذیرد و از این بابت بسیار آزرده شده بود. تا این‌که، سرانجام با حالتی وحشت‌زده خود را از بالای برج به پایین انداخت.


No comments:

Post a Comment