Saturday, July 28, 2018

بلیط هواپیما سنت پترزبورگ و بازدید از غار سابلینو

برای آن‌هایی که عاشق سفرهای ماجراجویانه هستند، خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ و مراجعه به غار سابلینو در 40 کیلومتری این شهر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی رقم می‌زند. این مکان طبیعی و فوق‌العاده تماشایی دارای چندین غار رازآلود، دو آبشار بسیار زیبا و چندین قسمت بی‌نظیر دیگر می‌باشد که همگی موجب شده گردش در غار سابلینو، یکی از بهترین تفریحات آخر هفته بسیاری از اهالی، گردشگران و خریداران  قیمت بلیط هواپیما سنت پترزبورگ باشد.

آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز با غار سابلینو سنت پترزبورگ
برای آن‌هایی که عاشق سفرهای ماجراجویانه هستند، خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ و مراجعه به غار سابلینو در 40 کیلومتری این شهر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی رقم می‌زند. این مکان طبیعی و فوق‌العاده تماشایی دارای چندین غار رازآلود، دو آبشار بسیار زیبا و چندین قسمت بی‌نظیر دیگر می‌باشد که همگی موجب شده گردش در غار سابلینو، یکی از بهترین تفریحات آخر هفته بسیاری از اهالی، گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سنت پترزبورگ باشد. اندک زمانی با ما باشید تا از جوانب مختلفی به زیبایی‌های این غار بپردازیم و اطلاعات مناسبی از این مکان پرطرفدار تقدیمتان کنیم.

اندکی از تاریخ غار سابلینو
رونق یافتن ساخت‌وساز در سنت پترزبورگ در قرن نوزدهم میلادی باعث شد که کارگران پرشماری برای به دست آوردن مواد اولیه صنعت شیشه‌سازی در معدن مشغول به کار شوند. دست بر قضا محلی که در آن زمان سابلینو نامیده شده بود، یکی از معادن اصلی برای تهیه مواد اولیه شیشه به شمار می‌رفت. کندوکاو برای یافتن این مواد آن‌قدر ادامه یافت تا آنکه حاصلش یافتن غار سابلینو شد. این غارها در سال 1976 یکی از ذخایر طبیعی روسیه شناخته شد و از آن زمان تاکنون گردشگران بسیار زیادی برای آشنایی با آن، بلیط هواپیما خارجی سنت پترزبورگ می‌خرند.



شبکه‌ای از غارهای مختلف
اولین کاشفان غار که به صورت تخصصی سعی در شناخت غار سابلینو داشتند، به‌درستی متوجه شدند که این غار متشکل از شبکه بزرگی از غارها و سالن‌های مختلف می‌باشد. اگر شما هم بلیط هواپیما سنت پترزبورگ بخرید و به این غارها بروید خواهید دید که بزرگ‌ترین آن‌ها لِوبرژنایا (Levoberezhnaya) نام دارد. غار شگفت‌انگیزی که طول گالری‌های آن به 300 متر می‌رسد و پیچ و خم‌هایش درمجموع 5.5 کیلومتر می‌شوند. لازم به ذکر است که تماشای این غار به صورت گروهی و همراه با یک راهنما ممکن می‌شود.
در حال حاضر حدود 14 غار مختلف در سابلینو کشف شده که بسیاری از آن‌ها 10 تا 15 متر طول دارند اما در این بین غیر از لوبرژنایا، 3 غار دیگر به نام‌های روپ (Rope)، تروژرز (Trousers) و پیرل کِیو (Pearl Cave) از مساحت بسیار بالایی برخوردارند. جالب است بدانید که نام‌های این غارها الهام‌گرفته از کاشفان آن‌ها هستند. با خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ و مراجعه به این غارها خواهید دید که هر غار دارای یک سالن اصلی، چند سالن کوچک و همچنین گالری‌های کناری می‌باشد. همچنین بد نیست بدانید که این گالری‌ها در فصل زمستان میزبان خفاش‌ها می‌شوند.
دیدنی‌های دیگر این غارها
همان‌طور که گفتیم خرید  بلیط ارزان هواپیماسنت پترزبورگ به قصد آشنایی با غار سابلینو دارای شگفتی‌ها و هیجانات بسیاری برای شما خواهد بود. یکی از زیباترین قسمت‌های این غارهای دریاچه‌های آن‌ها می‌باشند. دریاچه‌هایی که عمق آن‌ها حتی به 3 متر نیز می‌رسد و شکوه خاصی به فضای داخل غارها بخشیده‌اند
دیوارهای این غار نیز که اغلب سنگی و آهکی هستند، بسیار تماشایی جلوه می‌دهند. در این بین، هوای داخل سابلینو هم بسیار تمیز است و به اعتقاد بسیاری از گردشگران این هوا می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را معالجه کند. البته بهتر است افرادی که فوبیای فضاهای بسته دارند از دیدن این غار صرف‌نظر کنند. چراکه در برخی جاها فضای غار بسیار تنگ و تاریک می‌شود.

نحوه آشنایی با غار
شرکت در یک تور گشت‌وگذار به نام The Land of Caves بهترین راه برای آشنایی با غار سابلینو می‌باشد. این گردش معمولاً 2.5 ساعت طول می‌کشد و در طول آن، راهنمای شما ضمن، نشان دادن راه و چاه این مکان و معرفی تک‌تک سالن، اطلاعات بسیار جزئی و دقیقی از نقاط مختلف غار را تقدیمتان خواهد کرد تا شیرینی خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ برای شما چندین برابر شود.

نحوه دسترسی به غار
مسیر غار سابلینو بسیار خوب و سرراست است. شما هم با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی ‌می‌توانید خود را به این غار برسانید و هم با سوار شدن به اتوبوس‌های گردشگری این غار. همچنین بد نیست بدانید که از یک قطار حومه شهری هم برای دسترسی به این غار از سنت پترزبورگ می‌توانید برخوردار شوید. ضمناً، فراموش نکنید که در این غار هیچ غذایی سرو نمی‌شود، پس اگر قصد گردش فراوان در آن را داشته باشید بهتر است با خود غذا ببرید.
بعید است که کسی عاشق مسافرت‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه باشد اما با دیدن عکس غار سابلینو و رازهای فراوان آن دلش نخواهد که بلیط هواپیما سنت پترزبورگ بخرد و سفری به قصد آشنایی با این غار ترتیب دهد. اگر شما هم جزء دسته چنین مسافران پرشور و نشاط هستید، پیشنهاد ما برای سفر به این غار و لذت بردن از هیجانات جاری در آن را از دست ندهید و برنامه‌ای مفصل برای گذراندن تعطیلات خود در سنت پترزبورگ تدارک ببینید.


No comments:

Post a Comment