Saturday, July 28, 2018

خرید بلیط هواپیما و تجربه سفر با حیوانات خانگی

برای بسیاری از مردم، حیوانات ارزشی فراتر از یک همدم دارند و عضوی از خانواده به حساب می‌آیند. این بدین معنا است که افراد زیادی هستند که دوست دارند حیوانات خانگی‌شان را همراه خودشان سفر ببرند. متأسفانه، تمامی مردم چنین دیدگاه مثبتی به این چهارپایان معصوم ندارند و در بیشتر مکان‌ها از این حیوانات استقبال چندانی نمی‌شود.

بهترین مکان‌ها برای سفر با حیوانات خانگی
برای بسیاری از مردم، حیوانات ارزشی فراتر از یک همدم دارند و عضوی از خانواده به حساب می‌آیند. این بدین معنا است که افراد زیادی هستند که دوست دارند حیوانات خانگی‌ شان را همراه خودشان سفر ببرند. متأسفانه، تمامی مردم چنین دیدگاه مثبتی به این چهارپایان معصوم ندارند و در بیشتر مکان‌ها از این حیوانات استقبال چندانی نمی‌شود. شرایط در اروپا کمی متفاوت است. کشورهای زیادی در این قاره وجود دارند که به‌طور صمیمانه‌ای از حیوانات خانگی استقبال کرده و حتی به مقاصد محبوب دوست‌داران و دارندگان حیوانات خانگی تبدیل شده‌اند. در ادامه می خواهیم شما را با 8 مقصد محبوب دوست‌داران حیوانات خانگی در اروپا آشنا کنیم.

نروژ
اگر قصد خرید بلیط آنلاین هواپیما نروژ را دارید، با خیال آسوده حیوان خانگی‌تان را همراهتان ببرید. کشورهای اسکاندیناوی از جمله سوئد، دانمارک و نروژ به مسافرانی که حیوانات خانگی‌شان را در تعطیلات همراه خود می‌آورند، روی خوشی نشان نمی‌دهند. این سه کشور شمال اروپا در مقایسه با سایر کشورها، رغبت کمتری نسبت به حیوانات خانگی دارند. اما، این بدین معنا نیست که هرگز از حیوانات خانگی استقبال نمی‌کنند. برای مثال، می‌توانید حیوانات خانگی‌تان را در سفرهای کشتی کروز به فلات‌های معروف نروژ، همراه خود ببرید. مطمئن باشید که حیوانتان بیش از حد انتظارتان مورد استقبال قرار خواهد گرفت و با آن به عنوان یک مهمان رفتار خواهد شد. می‌توانید بعد از خرید بلیط هواپیما نروژ، هتل موردنظر خودتان و حیوانتان را نیز رزرو نمایید. زیرا که اُسلو، پایتخت نروژ، هتل مخصوص حیوانات خانگی دارد. بنابراین، اقامت در هتل‌های نروژ برای شما و حیوانتان زیاد هم دشوار نخواهد شد. همچنین، در نروژ فضاهای باز زیادی برای این منظور وجود دارند که مردم به همراه حیواناتشان به راحتی به فعالیت‌های روزانه‌شان بپردازند.

انگلستان
انگلستان دوستانه و صمیمانه‌ترین مقصد برای شما و دوست چهارپایتان است. بازدیدکنندگان زیادی در سفرشان به انگلستان، حیوانات خانگی‌شان را همراه خود به این کشور می‌آورند. بیشترین مسافران از کشورهای اتحادیه اروپا می‌آیند و سگ‌ها و گربه‌های بی‌شماری از آمریکای شمالی و سایر نقاط به سمت این مقصد روانه می‌شوند. در صورت خرید بلیط قطار انگلستان، حیوانات به محض رسیدن به فرودگاه باید ابتدا به قرنطینه بروند. عملیات قرنطینه که پایان بیابد، آغوش انگلستان برای مسافران چهارپا باز می‌شود. سیستم راه‌آهن ملی انگلیس امکانات ویژه‌ای برای مسافرت سگ‌ها در هر اندازه‌ای، تدارک دیده است تا همه بتوانند به راحتی به هر نقطه از کشور سفر کنند. همچنین، جزایر بریتانیا فضای سبز و پارک‌های زیادی را با درنظر گرفتن حیوانات فراهم آورده است که باعث به‌وجود آمدن شرایط ایده‌آل برای پیاده‌روی همراه حیوانات شده است. همین‌طور، اقامت حیوانات خانگی در سراسر بریتانیا به آسانی میسر است.

ایرلند
برخی نقاط ایرلند بسیار حیوان‌دوست هستند و برخی نقاط هم تا حدودی نسبت به چهارپایان دوست داشتنی بی‌تفاوت هستند. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ایرلند را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به دوبلین سفر کنید. معمولا، دوبلین را حیوان‌دوست‌ترین جای ایرلند می‌شناسند. در این شهر، رستوران‌ها و کافه‌ها برای مسافرانی که حیوانات خانگی دارند، بالکن یا پاسیو را به نگهداری این حیوانات اختصاص می‌دهند، البته به شرطی که دارای قلاده باشند. هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های زیادی برای حیوانات خانگی وجود دارند. مسیرهای پیاده‌روی مخصوص برای سگ‌ها وجود دارد که ازجمله آن‌ها پارک ملی کیلارنی(Killarney National Park)  و کوهستان‌های ویکلو (Wicklow Mountains) می‌باشند.

هلند
شاید هلند، بیشتر به خاطر دوچرخه‌سواری‌اش معروف باشد اما شهرهای هلندی همچون آمستردام، به حیوان‌دوستی معروف هستند. این کشور نیز، همچون سایر کشورهای اروپایی رستوران‌هایی دارد که به مسافران اجازه می‌دهند حیواناتشان را همراه خود به محوطه باز رستوران بیاورند. خرید بلیط هواپیما علی بابا هلند برای دارندگان حیوانات خانگی پیشنهاد جالبی است. زیرا که در این کشور هتل‌ها و مغازه‌هایی وجود دارند که با ورود حیوانات به داخل مشکلی ندارند، اما قبل از ورود بهتر است در این مورد سوال کنید. آمستردام با داشتن پارک‌های متعدد، مقصد موردعلاقه دارندگان حیوانات خانگی شده است. واندِل‌ پارک(Vandelpark) ، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک شهر است و اُستر پارک (Oosterpark)، به دو ناحیه تقسیم شده است: بخش کودکان که ورود سگ‌ها بلامانع است، و بخش مخصوص سگ‌ها که از آن‌ها به عنوان مهمان استقبال می‌شود. این پارک در ابتدا، بین مردم محلی بسیار محبوب بود، اما امروزه، برای گردشگرانی که حیوانات خانگی دارند نیز، به محل موردعلاقه‌ای تبدیل شده است.

سوئیس
خرید بلیط هواپیما خارجی سوئیس برای چهارپایان بهترین و زیباترین سفر را به ارمغان خواهد آورد. وقتی نام سوئیس را می‌شنوید، حتما سگ‌های کوه‌های بِرنِس(Bernese) و سنت برنارد(St. Bernards) به ذهنتان می‌آیند. از این سگ‌ها برای نجات اسکی‌بازان رشته‌ای استفاده می‌شود. با توجه به اهمیتی که سگ‌ها در این کشور برخوردارند، محبوبیت حیوانات و سگ‌ها شاید زیاد تعجب‌آور نباشد. بنابراین، این کشور مقصد بسیار خوبی برای مسافران چهارپا می‌باشد. در این کشور نیز مانند سایر کشورهای اروپا، رستوران‌ها و مغازه‌ها از حیوانات خانگی استقبال می‌کنند و به آن‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. همچنین، حمل و نقل عمومی برای حیوانات بسیار آسان است و تمامی سگ‌ها و گربه‌ها اجازه سفر با قطار را دارند. در بعضی‌جاها شاید لازم باشد برای حیوانتان بلیط نیم‌بها تهیه کنید. حیوانات کوچک‌تر نیز باید داخل کیف مخصوص یا سبد باشند و در جای امنی قرار بگیرند.


ایتالیا
اگر قصد خرید بلیط هواپیما ایتالیا را دارید، اصلا نگران دوست چهارپایتان نباشید. خیلی راحت آن را همراه خود سفر ببرید و با خیال آسوده از سفرتان لذت ببرید. ایتالیایی‌ها عاشق این موجودات خزدار و پشمالو هستند. به راحتی می‌توانید حیوانتان را به مغازه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها ببرید. شهرهای شمال ایتالیا علاقه نسبتا بیشتری به سگ‌ها دارند. اما در شهرهای جنوبی چنین است. با این حال، رُم، یکی از حیوان‌دوست‌ترین مقاصد اروپایی می‌باشد. شاید تعجب کنید، اما در برخی مناطق گردشگری ایتالیا، حیوانات بیشتر از انسان‌ها مورد استقبال و پذیرایی قرار می‌گیرند. حمل و نقل حیوانات نیز بدون نیاز به وسیله مخصوص نگهدارنده انجام می‌شود. در برخی مواقع هنگام استفاده از وسیله نقلیه عمومی شاید استفاده از پوزه برای حیوان لازم باشد. اگر بلیط هواپیما ایتالیا را خریداری کردید، در بازدید از مکان‌های مختلف درباره تهیه بلیط برای حیوان خانگی‌تان سوال کنید. برخی مکان‌ها برای ورود حیوانات بلیط نیم‌بها می‌طلبند. اکثر هتل‌های ایتالیا پذیرای این مسافران کوچک و دوست داشتنی هستند، اما بهترین کار این است که قبل از رزرو هتل از وجود امکانات اقامتی برای حیوانات خانگی اطمینان حاصل کنید.
آلمان
با این‌که آلمان، حیوان‌دوست‌ترین کشور اروپا نیست، اما این کشور به تنهایی از حیوانات خانگی بسیار استقبال می‌کند و با آغوش باز پذیرای این مسافران دوست‌داشتنی است. همچون اکثر نقاط اروپا، حمل و نقل حیوانات در آلمان آسان و بلامانع است. در وسایل نقلیه عمومی استفاده از حمل‌کننده مخصوص و پوزه برای حیوان لازم است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما آلمان را خریداری کنید، توجه داشته باشید که در این کشور باتوجه به اندازه حیوانات خدمات ارائه می‌شود. در این کشور، سگ‌های کوچک اجازه ورود به رستوران‌ها را دارند. اما، گونه‌های بزرگ‌تر احتمالا چنین اجازه‌ای نداشته باشند. ورود حیوانات خانگی به مغازه‌ها نیز، بلامانع است. در هر شرایطی بهتر است قبل از ورود به مکان‌های عمومی، درباره اجازه ورود حیوانتان به مکان و هزینه نگهداری‌شان سوال کنید.
فرانسه
اگر قصد خرید بلیط هواپیما فرانسه و سفری رویایی به شهر زیبای پاریس را دارید، اما نگران حیوان خانگی‌تان هستید که از تجربه این سفر بی‌نصیب خواهد ماند، بهتر است هیچ نگرانی به دلتان راه ندهید. فرانسه، در سراسر اروپا، بیشترین درصد حیوان‌دوستی را به خود اختصاص داده است. این آمار نشان‌دهنده علاقه اروپایی‌ها به حیوانات است. سگ‌ها، اجازه ورود به رستوران‌ها را دارند. زیرا در فرانسه، اگر فردی داخل رستوران برود و حیوان خانگی‌اش بیرون بماند، امر جالبی محسوب نمی‌شود. همچنین، ورود حیوانات به مغازه‌ها و استفاده از وسایل نقلیه عمومی بلامانع می‌باشد. پس، بهتر است برای خرید بلیط هواپیما فرانسه معطل نکنید و به‌همراه اعضای خانواده و همدم دوست داشتنی‌تان به پاریس پرواز کنید.


No comments:

Post a Comment