Saturday, July 28, 2018

بلیط هواپیما مسکو و بازدید از جشنواره زمستانی

مسکو شهر تاریخ و فرهنگ شناخته می‌شود و با کاخ‌ها و آثار تاریخی بی‌نظیری که به همراه دارد همیشه جزو مقاصد اصلی گردشگران است. اما فقط آثار تاریخی نیستند که گردشگران را با بلیط هواپیما آنلاین مسکو جذب این شهر می‌کنند، بلکه مسکو جشنواره زمستانی برگزار می‌کند که بسیار جذاب و دیدنی است. جشنواره‌های مسکو همیشه جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته و گردشگران و علاقه‌مندان بسیاری را همه‌ساله به سوی خود کشانده است.

جشنواره زمستانی مسکو/ مجسمه‌های یخی
مسکو شهر تاریخ و فرهنگ شناخته می‌شود و با کاخ‌ها و آثار تاریخی بی‌نظیری که به همراه دارد همیشه جزو مقاصد اصلی گردشگران است. اما فقط آثار تاریخی نیستند که گردشگران را با بلیط هواپیما چارتر مسکوجذب این شهر می‌کنند، بلکه مسکو جشنواره زمستانی برگزار می‌کند که بسیار جذاب و دیدنی است. جشنواره‌های مسکو همیشه جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته و گردشگران و علاقه‌مندان بسیاری را همه‌ساله به سوی خود کشانده است. اما این جشنواره‌ها امسال حال و هوای دیگری دارند. جام جهانی فوتبال امسال علاقه‌مندان بسیاری را با خرید بلیط هواپیما روسیه به سمت این شهر می‌کشاند و مسکو نیز این رویداد را با چندین مجسمه یخی جشن می‌گیرد.


دسامبر احتمالاً از زیباترین اوقات سال است که می‌توان با خرید بلیط هواپیما مسکو این ماه را به زیبایی سپری کرد. دسامبر ماهی است که کریسمس نزدیک است، شهرها تزیینات جشن کریسمس را در کوچه و خیابان‌های خود دارند، مردم از آمدن سال جدید خوشحال‌اند، شاید در برخی شهرها برف همه‌جا را سفیدپوش کرده، و حال و هوای تعطیلات همه‌جا پیچیده است. به خصوص مسکو که این ماه را با جشنواره‌های زمستانی جشن می‌گیرد و شما می‌توانید با بلیط هواپیما علی بابا مسکو در این جشنواره شرکت کنید. این جشنواره سالانه از 25 دسامبر تا 5 ژانویه برگزار می‌شود. از زیبایی‌های این جشنواره می‌توان به هم‌زمانی آن با کریسمس، و سال نو روسی آن اشاره کرد که در واقع این جشنواره را به فستیوال بزرگ فرهنگی تبدیل کرده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما مسکو در این فستیوال بزرگ فرهنگی شرکت کنید.
پارک ایزمایلو و گورکی
اگر با خرید بلیط هواپیما مسکو قصد شرکت در این جشنواره را دارید می‌توانید در پارک ایزمایلو از غذا، صنایع دستی، موسیقی و بازی‌های سنتی روسیه که محبوب گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما مسکو از آن دیدن می‌کنند، شرکت کرده و لذت ببرید و خاطره‌ای خوش برای خود و همسفرانتان رقم بزنید؛ علاوه بر این پارک گورکی امکاناتی برای علاقه‌مندان به اسکی روی یخ ایجاد کرده است که اگر علاقه‌مند باشید، با خرید بلیط هواپیما خارجی مسکو می‌توانید از این امکانات و تفریحات استفاده کرده و لذت ببرید.

سوغات و هدایا
اگر با خرید بلیط هواپیما مسکو در جشنواره زمستانی آن شرکت کردید و قصد خرید هدایای کریسمس و یا سوغات، در این جشنواره را دارید باید بگوییم که می‌توانید سوغات و هدایای خود را از میدان انقلاب، جایی که صنایع‌دستی و زیورآلات سنتی و لباس‌های زمستانی به فروش می‌رسد، تهیه کنید.
مجسمه‌ها
مسکو اعلام کرده است که به افتخار کشورهای شرکت کننده در جام جهانی، 40 مجسمه‌ یخی را در این شهر خواهد داشت. مجسمه‌های تهیه شده، سمبل کشورهای شرکت کننده را به نمایش خواهند گذاشت. این سمبل‌ها شامل آثار معماری، ستارگان فوتبال، و شخصیت‌های ادبی هستند. بنا بر گزارش‌ها، این شخصیت‌ها شامل شرلوک هلمز انگلستان، بارون مونچاسون آلمان، و کارلسون سوئد است. به طور کلی باید گفت حدود 2000 تن یخ از دریاچه‌های بایکال، یکاترینبرگ، و آرخانگلسک برای تهیه این مجسمه‌ها استفاده شده است. با خرید بلیط هواپیما مسکو از این مجسمه‌ها دیدن کنید و با سمبل کشورهای مختلف در اندک زمان و به صورت یکجا آشنا شوید.
محل مجسمه‌ها
این مجسمه‌ها پس از ساخت در پارک پوبدی به‌عنوان بخشی از جشنواره لدووایا مسکو که از 29 دسامبر تا 8 ژانویه برگزار می‌شود، قرار خواهند گرفت. مجسمه‌ها در 8 بخش در معرض نمایش قرار خواهند گرفت که درواقع نمایانگر 8 گروه از تیم‌هایی است که در دور اول مسابقات جام جهانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. با خرید بلیط هواپیما مسکو می‌توانید با فرهنگ، آثار و شخصیت‌های مهم و معروف کشورهای هم‌گروه تیم ملی‌تان بیشتر آشنا شوید.


No comments:

Post a Comment